Časté dotazy

Pokud nenajdete odpověď na svoji otázku, neváhejte se ozvat našemu týmu.

Kdy očekávat balík s objednávkou?

Když si objednáte v pracovní den do 12:00 hod zboží a vše je skladem, pošleme vám ho ještě ten den!

Pokud jste objednávku nestihli zadat do 12:00 hod, zboží potřebujete hned druhý den a my ho máme skladem, zavolejte na číslo 380 427 050 a domluvíme se. V případě, že zboží nebo jeho část skladem není, přibližný termín naskladnění a odeslání je vždy uveden u produktu.

Balíky k vám přepravujeme prostřednictvím DPD a Zásilkovny.cz. Zásilky se běžně doručují do následujícího pracovního dne.

Jak probíhá dodání objednaného zboží?

Přepravu balíků pro nás zajišťují společnosti DPD a Zásilkovna.cz.

Pokud si zvolíte dodání do výdejního místa Zásilkovny.cz, tak jakmile u nás převezmou balík, okamžitě obdržíte email s trasovacím číslem. Cestu vaší zásilky tak můžete sledovat online. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: můžete poslat odpovědní SMS a lhůta se zdarma prodlouží až na 21 dní.

Pokud zvolíte přepravu před DPD, tak vám po předání balíku přijdou SMSkou a e-mailem přístupové údaje do aplikace DPD kurýr. V den doručení obdržíte navíc také hodinový interval, kdy vám bude zásilka doručena.

V aplikaci DPD Kurýr si můžete:

  • změnit si čas i místo doručení a na druhý den vám zásilku doručíme dle vašich preferencí.
  • sledovat našeho kurýra na mapě. Budete mít jednodušší přehled o tom, kde se právě kurýr nachází a kolik adres mu zbývá.
  • přidat záložní adresu nebo přesměrovat balík na výdejní místo, pokud víte, že na dané adrese v den doručení nemůžete být
  • nastavit odložení doručení vašeho balíku až o 10 dní.

Jsem ze Slovenska. Posíláte balíky také do SK?

Ano, balíky přepravuje dopravce DPD za cenu 280 Kč (s DPH) nebo Zásilkovna.cz za cenu 140 Kč (s DPH). Zboží máte doma zpravidla do 2 dnů. Pokud chcete zaslat na Slovensko nadrozměrnou zásilku, kontaktujte nás kvůli individuálnímu nacenění.

Zboží hradíte v eurech (v případě dobírky i platby předem). Kurz Kč/EUR je se řídí přepočtem a kurzem České národní banky.

Jakým způsobem můžu zaplatit internetovou objednávku?

Uhradit ji můžete prostřednictvím platební brány GoPAY, převodem na účet na základě zálohové faktury, dobírkou nebo při osobním převzetí na prodejně. Brána GoPAY umožňuje platbu kartou a rychlé převody do většiny bank.

Můžu u vás na prodejně platit kartou?

Ne, na prodejně platební kartou platit nelze. Dopravce DPD to všech umožňuje a také na většině výdejen Zásilkovny.cz lze dobírku zaplatit platební kartou.

Chci poradit s výběrem zboží. Můžu se na vás obrátit?

S dotazem technického rázu se můžete obrátit na čísla 777 188 391, 383 393 222 nebo poslat e-mail na obchod@stools.cz. Pokud potřebujete informaci k termínu nebo fakturaci, tak volejte 380 427 050 nebo pište na email m.vrchlavska@stools.cz. Případně se můžete s jakýmkoliv dotazem obrátit na náš chat kde Vám náš školený tým vám poradí.

Naši pracovníci jsou online od pondělí do pátku (7.30-15.00.

 Co znamená min. objednací množství uvedené u některých produktů?

Některé položky lze objednat a dodat pouze jako balení a nelze je rozdělit. Pokud je u produktu uvedeno, že lze objednat pouze celé balení, tak toto zboží není možné dodat v menším počtu kusů.

Pokud objednáte méně než je min. množství (balení), bude počet objednaných kusů upraven právě na počet kusů v 1 balení. O všem Vás samozřejmě budeme informovat a bude záležet na Vás zda vyšší počet v objednávce necháte a nebo položku zrušíte.