Servis a reklamace

Převzetí do servisu a reklamace

Vážení zákazníci, připravili jsme pro vás informace týkající se podmínek převzetí nářadí do servisu a reklamace.

Společnost S-TOOLS s.r.o. zajišťuje zprostředkovaný servis nářadí a měřidel.

Reklamace

Po přijetí závadného výrobku do servisu, odesíláme zákazníkovi emailem tzv. REKLAMAČNÍ PROTOKOL, kterým potvrzujeme přijetí výrobku na opravu. V případě pozáruční opravy zákazník obdrží, po vyjádření z příslušného servisu, cenovou nabídku, kde je uvedena cena za opravu a za diagnostiku v případě nerealizace opravy.

Dle vyjádření zákazníka necháme výrobek buď opravit za nabídnutou cenu, nebo se oprava nerealizuje a účtujeme vyčíslenou částku za diagnostiku.

Produkt vracíme k zákazníkovi s ukončeným REKLAMAČNÍM PROTOKOLEM. Pokud se jedná o placenou opravu tak i s dodacím listem a fakturou.

Poplatek za diagnostiku závady (pokud se oprava nerealizuje) v sobě zahrnuje kvalifikovaný odhad ceny opravy (výkon servisního technika) a další náklady na manipulaci.

Poplatek za diagnostiku závady se neúčtuje v případě, že je zboží v garanci.

Podmínky pro přijetí zboží do opravy nebo k reklamaci:

  • očištěný stroj
  • čitelné evidenční nebo výrobní číslo kvůli identifikaci
  • vyplněný formulář s popisem závady
  • kopie daňového dokladu nebo záruční list v případě reklamace v záruce