Objednejte zboží v hodnotě 1500 CZK a máte dopravu ZDARMA!

Servis a reklamace

Převzetí do servisu a reklamace

Vážení zákazníci, připravili jsme pro vás informace týkající se podmínek převzetí nářadí do servisu a reklamace.

Společnost S-TOOLS s.r.o. zajišťuje zprostředkovaný servis nářadí a měřidel.

Reklamace

Po přijetí závadného výrobku do servisu, odesíláme zákazníkovi emailem tzv. REKLAMAČNÍ PROTOKOL, kterým potvrzujeme přijetí výrobku na opravu. V případě pozáruční opravy zákazník obdrží, po vyjádření z příslušného servisu, cenovou nabídku, kde je uvedena cena za opravu a za diagnostiku v případě nerealizace opravy.

Dle vyjádření zákazníka necháme výrobek buď opravit za nabídnutou cenu, nebo se oprava nerealizuje a účtujeme vyčíslenou částku za diagnostiku.

Produkt vracíme k zákazníkovi s ukončeným REKLAMAČNÍM PROTOKOLEM. Pokud se jedná o placenou opravu tak i s dodacím listem a fakturou.

Poplatek za diagnostiku závady (pokud se oprava nerealizuje) v sobě zahrnuje kvalifikovaný odhad ceny opravy (výkon servisního technika) a další náklady na manipulaci.

Poplatek za diagnostiku závady se neúčtuje v případě, že je zboží v garanci.

Podmínky pro přijetí zboží do opravy nebo k reklamaci:

  • očištěný stroj
  • čitelné evidenční nebo výrobní číslo kvůli identifikaci
  • vyplněný formulář s popisem závady
  • kopie daňového dokladu nebo záruční list v případě reklamace v záruce

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení